شهر)، خواننده رپ و هیپ هاپ،ترانه‌سرا و آهنگساز هیپ هاپ و ساکن تورنتو است.وی تا ۱۶ سالگی در تهران زندگی کرد و پس از آن به کشور امارات شهر دبی رفت و پس از چند سال زندگی در شهر دبی به شهر تورنتو در کانادا مهاجرت کرد.او در ابتدا با عضویت در گروه پایدار شناخته شد.او همچنین بیشتر شهرت خود را پس از همکاری‌های موفق خود با گروه زدبازی بدست آورد.

بهزاد لیتو پس از ملاقات با عرفان در دبی و آشنایی بیشتر به دعوت از عرفان وارد گروه پایدار شد و فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد بهزاد اولین آهنگ خود به نام «کارگردان» را در سال ۱۳۹۰ با حضور عرفان به عنوان خواننده مهمان منتشر کرد. سپس لیتو پس از مدتی از پایدار جدا شد و او دلیل این کار را پیشرفت بیشتر خود عنوان کرد. بهزاد لیتو در صفحه فیسبوک خودش و در جواب به طرفداران دربارهٔ جدایی از گروه پایدار گفت:

من رابطهٔ خیلی خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی‌ترین دوستام هستش تقریباً هر روز هم همو می‌بینیم، حتی وقتی گروه پایدار رو درست کرد من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم سخته برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهایی می‌تونم بهتر کار کنم، الان هم عضو هیچ گروهی نیستم و دارم روی آلبوم تکی دارم کار می‌کنم، با عرفان و پایا هم بزودی چندتا ترکِ باحال ضبط می‌کنیم

پس از جدایی از پایدار، او سیجل را که یکی از اعضای زدبازی بود ملاقات کرد. بعد از آن لیتو با او و علیرضا جی جی عضو دیگر زدبازی شروع به همکاری کرد. اولین همکاری او، با جی جی در ریمیکس ساخت فردا بود. اولین همکاری لیتو با گروه زدبازی متعلق به آهنگ «ساعت وایسه» می‌باشد که این آهنگ در ۴ مرداد ۱۳۹۱ منتشر شد. همچنین او در اولین آلبوم استودیویی زدبازی به نام زاخارنامه شرکت کرد.

همچنین او آهنگ «فوق‌العاده» را به همراه سیجل و با حضور سامی بیگی به عنوان خواننده مهمان منتشر کرد.
از دوره راهنمایی خیلی موسیقی رپ گوش می دادم یادم می آید رپ فارسی اون موقع به این شدتی که الان هست نبود، ولی رپرهای قدیمی بودن که بهشون گوش میدادم

همچنین رپرهای آمریکایی مثل Dr Dre, Snoop Dogg و … که با گوش دادن به آهنگاشون به رپ علاقمند شدم
راستش همیشه شعر و انشاء نوشتن را دوست داشتم

حس می کردم نوشتن آرومم میکنه و راحت تر می تونستم حرفی که تو دلم را بزنم، از این رو شروع کرد به رپ نوشتن و قافیه ساختن، دیگه این کار همش تکرار شد که تصمیم به ضبط کردن کردنشون گرفتم

اول که این کار رو شروع کردم آهنگ هام و اول از روی بیت های اینترنتی ضبط می کردم بعد 3 سال یا 4 سال تصمیم گرفتم کارامو حرفه تر کنم

با چند آهنگ ساز آشنا شدم که توی آهنگ سازی کمک کردن، بعد به گروه پایدار ملحق شدم و با هدف مخصوصی جلو رفتم

حمایت خانواده و مهاجرت

مادر و پدر همیشه تشویقم کردن و هیچ وقت نگفتن که باید دکتر و مهندس بشی همیشه انرژی مثبت میدادند

حدودا وقتی 16 ساله بودم، خانوادم تصمیم گرفتن که به دبی بیاییم به دلایلی از نظر خانوادم دبی برای زندگی کردن بهتر بود این شد که به دبی آمدیم

لیتو از کجا آمد ؟!

مختصر بگم که تلفظ اسم بهزاد برای یک سری از دوستان خارجیم سخت بود

یکی از دوستانم شروع کرد منو لتو صدا کردن، خیلی اتفاقی از اون موقع شد که لتو تبدیل شد به لیتو، همین طوری دیگه همه جا افتاد و ما لیتو شدیم

ازدواج

بهزاد لیتو 27 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است
زد بازی و سیک

او بخشی از معروفیت خود را با گروه زدبازی بدست آورد

همانطور که لیتو در مصاحبه‌ های خود اشاره کرده است تحت تأثیر سبک خوانندگی Drake (رپر آمریکایی) قرار دارد و همواره سعی می کند آهنگ‌ های خود را به سبک او تولید کند

آلبوم ها

● خاکستری

● بیست و سه

● تراپی

● زاخار نامه (مشترک)

● یادگاری (مشترک)

● خداحافظی (مشترک)
سرگرمی

دانلود اهنگ برو بریم که کیفمون کوکه

عاشق ورزش کردنم، تنیس خیلی دوست دارم عاشق فوتبالم، اسکی، اسنوبرد، فکر کنم بعد از موزیک، ورزش بزرگ ترین چیزیه که دوستش دارم

او طرفدار پرسپولیس و رئال مادرید است