همه چیز از همه جا

همه چیز از همه جا

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

زندگی نامه سوگند

سوگند در خانواده‌ای هتل موسیقی بزرگ شده و با موسیقی است که از طرف پدرش می توانید داشته باشید. با استفاده از برنامه های کاربردی برنامه های استعدادیابی ، دانشجویان IPN شرکت کرد و اولی: [نیازمند منبع] ممکن است بتوانید به طور کلی بتوانید به طور کلی از این برنامه برخوردار شوید. در سن ۱۵ سالگی شروع به کار با گروهی به نام گروه تحقیق و تفریحی که در آلمان مشغول ایجاد آهنگ تحقیق و تفریحی به سبک تحقیق و تفریحی کرد. انتقام »با فریناز تأکید شده ، [نیازمند منبع] به عنوان یک سریال است که می توانید با هم جدا شوید و هرکس را به کار خود ادامه دهید و بعد از یک بار دیگر می توانید با مراجعه به فریناز از خوانندگان خداحافظی کرد. قانون او جزو می توان گفت هیپ هاپ خواندن زن ایرانی است. او پس از دو سال در اسفندماه ۱۳۹۵ ترانزیت به نام یاد شهدا کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد شیرخانی

دانلود سریال مانکن

دانلود سریال مانکن ، سریال جدید شبکه نمایش خانگی است که مراحل آخر تولید خود را پشت سر می گذارد ، سریال مانکن قرار است در ۲۶ قسمت وارد شبکه نمایش خانگی شود.

نویسندگی سریال مانکن را بابک کایدان برعهده دارد و تهیه کننده این سریال نمایش خانگی ایرج محمدی می باشد.

حسین سهیلی زاده کارگردان سریال مانکن می باشد ، سهیلی زاده متولد سال ۱۳۴۳ در اهواز می باشد. حسین سهیلی زاده یک کارگردان موفق است و سابقه کارگردانی فیلم ها و سریال های زیادی را در کارنامه خود دارد که از سریال های موفق تلویزیونی او می توان به آوای باران ، سه پنج دو ، دلنوازان ، فاصله ها ، ترانه مادری ، دختران حوا ، آخرین بازی و … اشاره کرد البته حسین سهیلی زاده در کارنامه خود تاکنون کاری برای شبکه نمایش خانگی ندارد که سریال مانکن را می توان اولین تجربه شبکه نمایش خانگی او دانست.

 

دانلود رایگان سریال مانکن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد شیرخانی

بیوگرافی بهزاد لیتو

 شهر)، خواننده رپ و هیپ هاپ،ترانه‌سرا و آهنگساز هیپ هاپ و ساکن تورنتو است.وی تا ۱۶ سالگی در تهران زندگی کرد و پس از آن به کشور امارات شهر دبی رفت و پس از چند سال زندگی در شهر دبی به شهر تورنتو در کانادا مهاجرت کرد.او در ابتدا با عضویت در گروه پایدار شناخته شد.او همچنین بیشتر شهرت خود را پس از همکاری‌های موفق خود با گروه زدبازی بدست آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد شیرخانی