جهت آب بندی استخر و یا خرید محصولات نانو برای آب بندی استخر در اصفهان می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره های تماس :

09154081651

09303907761

مدیر فروش : پهلوان

شرکت نانو سازه پیشرو در تولید و اجرای انواع عایق کاری استخر اصفهان

ما خذمات آب بندی استخر در اصفهان را انجام می دهیم.

برای نگهداری از انواع استخرهای عمومی و خصوصی آب بندی استخر یکی از مهم ترین کارهای مراقبتی به شمار می آید , زیرا استخر ها با موادی مثل سیمان ساخته شده اند و نفوذپذیر هستند و آب به راحتی می تواند از آنها عبور کند . در این مقاله به آب بندی استخر اشاره شده است .

آب بندی استخر چیست؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که آب بندی استخر چیست ؟ آب بندی استخر یغنی پوشش دور تا دور داخل استخر با روش ها و مواد های مختلفی که از نفوذ یا عبور آب از میان سازه های بتنی ممانعت می کند.

چرا استخرها را آب بندی می کنند ؟

دلیل آب بندی کردن استخر ها کاملا مشخص است , یکی از این دلایل این است که آب بندی استخر باعث افزایش طول عمر , دوام و زیبایی بیشتر استخر می شود. ما با انجام این کار در درون و دیواره های استخر می توانیم از نشت آب از کف استخر, دیواره ها و یا حتی لوله های استخر جلوگیری کنیم . پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا روش های مختلف و در آخر کم هزینه ترین روش را به شما معرفی کنیم تا هر چه زودتر استخر خود را آب بندی کنید و از خسارت های نشتی آب جلوگیری کنید.

روش های آب بندی استخر

در اینجا سه روش پرکاربرد را به شما آموزش می دهیم تا همین امروز استخرهای خود را آب بندی کنید.

اب بندی استخر به روش سنتی

این روش یکی از روش های قدیمی و سنتی است که اگر از استاد های قدیمی و مربوط آن دوره خبر داشته باشید متوجه می شوید که این کار را به راحتی و زبردستی کامل و همراه مهارت خاصی انجام می دهند. برای استفاده از این روش ابتدا باید ملات خمیری شکلی را که شامل گچ یا آهک به همراه ماسه و آب است تهیه کنید و به دیواره های استخر و کف آن بزنید . این روش به شما کمک می کند همه ی فضاهای خالی بین ذرات خاک را کامل پر کنید و اجازه خروج و نشتی آب را از بین همان فضاهای کوچک ندهید.

آب بندی استخر با مواد نانو

یکی دیگر از پیشرفت های کاربردی و مورد نیاز , فناوری نانو است که در آب بندی استخر خیلی به ما کمک می کند . ما با استفاده از پودر های پلیمری میتوانیم عایق مهم و محکمی در مقابل رطوبت بسازیم , البته این روش کمی هزینه بر است به همین دلیل برای استخرهای کوچک تر و با سطح کمتر بیشتر از این روش استفاده می شود . کافی است پودر پلیمری را داخل بتن ریخته و با آب ترکیب ترکیب کنید آنگاه طی یک واکنش شیمیایی پودر پلیمری به داخل بتن نفوذ می کند . حالا ما شاهد یک ترکیب نفوذ ناپذیر برای جلوگیری از نشت مایعات در استخر خود خواهیم بود.

آب بندی استخر با استفاده از رنگ ها و روکش

استفاده از این روش یک روش سریع و آسان است و همچنین با دوام و طول عمر کم نسبت ب دیگر روش ها است. نکته دیگر این است که از نظر صاحبان استخر این روش یک روش کم هزینه و مقرون به صرفه است . در این روش رنگ ها به کف ها و دیواره های استخر زده می شوند اما توجه داشته باشید اگر قبلا استخر شما با همین روش آب بندی شده باشد باید رنگ های قدیمی و پوسته پوسته شده را از سطح دیوار و کف استخر جدا کرد زیرا ممکن است با دوباره رنگ زدن روی رنگ های قدیمی ناهمواری هایی ایجاد شود و شکل استخر شما آنطور که دلتان می خواهد زیبا نباشد .

انواع رنگ برای آب بندی استخر
رنگ پلیمری کلردار

این یکی از کاربردی ترین رنگ ها برای آب بندی استخر است. رنگ های پلیمری کلردار نسبتا نرم هستند, آنها مجهز به چسبندگی مناسب با مقاومت بالا در برابر رطوبت هستند.

استفاده از رنگ های اکرولیک

این رنگ ها مرتب باید تعویض و تجدید شوند و بازه های تجدید آنها بین پنج تا هفت سال است.

رنگ سیمانی

این نوع رنگ ها برای استخر های سیمانی استفاده می شود و نوع رنگ به کار رفته در آنها سیمان های رنگی است.نکته دیگر این است که هزینه کمتری نسبت به بقیه رنگ ها دارد.

امیدوارم این مقاله برای شما دوستان عزیزم کاربرد داشته باشد و بهترین استفاده را از این مقاله کرده باشید.