به نقل از سایت کارکوک با شیوع و گسترش ویروس کرونا و روی آوردن کسب و کارها به سمت کسب و کار مجازی تعداد زیادی سایت فروشگاهی و کسب و کار به وب سایت ها افزوده شد. با افزایش این سایت ها رتبه گرفتن از گوگل برای بعضی از سایت ها بسیار سخت شده است.
حال آنکه اگر کسب و کاری دارید برای فروش بیشتر شما باید با بهینه سازی سایت خود آن را به خط یک گوگل برسانید. خط یک گوگل یعنی بازدید بیشتر مشتری بیشتر فروش بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر که هدف کلی هر کسب و کاری است.با در نظر گرفتن این موضوع که سئو یک وب سایت جزو مشاغل حرفه ای و پردرآمد دنیا است. اگر به دنبال یک شغل کارآمد و پر سود هستید از یادگیری سئو قافل نشوید.

با توجه به این نیاز ها تیم کارکوک سعی کرده که آموزش سئو در مشهد را به شما عزیزان ارائه بدهد.

مباحثی که در آموزش سئو مشهد به آن میپردازیم

  • سئو یعنی چه؟
  • صفر تا صد آشنایی با سئو
  • چگونه تولید محتوا کنید
  • آشنایی با ساخت pbn
  • چگونه بک لینک بسازیم
  • زندگی یک سئو کار چگونه است
  • آشنایی با بهترین قالب سایت
  • چگونه سایتی با سرعت داشته باشیم
  • چگونه پروژه سئو بگیریم

ما در این آموزش به بررسی این سرفصل ها برای شما دوستان میپردازیم.

سئو یعنی چه ؟

سئو از کلمه Search Engine Optimization گرفته شده و به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گوکل می باشد.
هدف از آن ایجاد محتوای خوب و رسیدن سریع تر کاربر به پاسخ خود از طریق  وب سایت گوگل است.

نتایج سئو را کی میبینیم؟

به نقل  از سایت کارکوک : این سوال جزو پرتکرار ترین سوال هایی است که از متخصصان سئو پرسیده میشود . من کی نتیجه سئو سایت و میبینم؟

در جواب این سوال باید بگویم سئو تبلیغات نیست که پس از اولین قدم یا اولین تبلیغ تو نتیجه کار را ببینی. مثلا چند روز بعد از افتتاح سایت انتظار خط یک گوگل را داشته باشی.

برای گرفتن نتیجه شما نیاز دارید که صبور باشید.

اگر شما دنبال رتبه یک گوگل هستید بقیه سایت ها هم همین هدف را دارند. پس باید تلاش کنید محتوای خوب بسازید تکنیک هایی که ما تو آموزش های کارکوک ارائه میدهیم را به خوبی انجام دهید. مطمئن باشید به نتیجه خواهید رسید.

برای سئو و را اندازی وب سایت وقت ندارم؟

خیلی وقت ها با صاحبان کسب و کاری رو برو میشویم که در پاسخ به زدن وب سایت و سئو میگویند: ما وقت کافی نداریم.

خب این خیلی هم منطقی است اصلا در اینجا کار سئو کارانی چون ما معنی پیدا میکنند. کافی است همه مسائل مربوط به سایت خود را به ما بسپارید متخصصان کارکوک همه در این زمینه فعالیت میکنند و  از صفر تا صد پروژه شما با شما خواهند بود.

[highlight color="green"]من این قول را به شما می دهم که پس از 6 ماه اگر سئو را اصولی پیش ببرید حتما به نتیجه دلخواه خود می رسید.[/highlight]

 

آموزش سئو مشهد مناسب چه کسی است؟

مناسب دو دسته است:

  • آموزش بصورت انلاین که با خرید پکیج آموزشی ما بصورت فایل در اختیار شما قرار میگیرد.

اگر مشغله های زندگی به شما امکان آموزش حضوری را نمیدهد انتخاب آموزش انلاین برای شما بهترین گزینه است.

  • آموزش به صورت حضوری که شامل آموزش حضوری،تمرین کردن، یادگیری است.

اما اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که باید در کنار استاد و به صورت حضوری آموزش ببیند که آموزش مثمر ثمر باشد میتوانید  از امکان آموزش حضوری کارکوک استفاده کنید و استاد را از صفر تا صد آموزش در کنار خود داشته باشید.

در پایان به بررسی سوالات پر تکرار شما در این حوزه میپردازیم

 

  • خیلیا میگن اگه برنامه نویسی بلد نباشی نمیتونی سئو کار بشی. این درسته؟

پاسخ کارکوکیا: خیر. نگران نباشید برای آموزش سئو نیاز به برنامه نویسی ندارید. در آموزش آنلاین کارکوک در مورد این موضوع مفصلا توضیح داده ایم.

  • بعداز اینکه سئو رو یادگرفتم چطوری وارد بازار کار بشم؟

بعداز دوره سئو اگر با دقت همه اموزش ها را یاد گرفته باشید. تبریک میگم شما تبدیل به یک کارشناس سئو میشوید. شما با گرفتن پروژه ها دیگران و پروژه های خود به  کسب درآمد بالا برسید.

  • با سئو میشه دلاری درآمد بذست آورد؟

چیزی که در سئو مشخص است این است که «کار نشد نداره» در سئو رسیدن به هر درآمدی چه دلاری چه تومانی امکان پذیر است . حرف اول را در سئو مهارت شما میزند. بعد از رسیدن به مهارت بالا شما به هر رویایی که در ذهن دارید پاسخ «بله» خواهید داد.

قول کارکوک به شما کار آموزان سئو

کارکوکیا از بین تمامی شمایی که چه دوره را بصورت انلاین خریداری کرده اید چه دوره را بصورت حضوری سپری کرده اید پس از گذراندن آزمون ورودی در تیم کارکوک دعوت به همکاری میکند.