تو یه ذره هم شبیه کسی که پاره ی تنم بود؛ نیستی…●♪♫
تو عوض شدی●♪♫
که حالا سرِ هیچ و پوچ؛ توو روم وامیستی…●♪♫
ته چشمات امروز؛ دنبالِ یه خورده احساس بودم●♪♫
کمترین حقِ منه…●♪♫

شعر : آ-مین
من که باهات، این همه رو راست بودم…●♪♫
انقده دور شدی و مغرور شدی؛ که دیگه کور شدی عشقموُ نمی بینی●♪♫
تو که میری با خیالِ راحت؛ ولی سرنوشتموُ نمی بینی●♪♫
سنگ شدی! اهلِ جنگ… با همه یه رنگ شدی…●♪♫

انقده دور شدی و مغرور شدی شادمهر

ملودی : سینا پارسیان
که باور کردم؛ که از وقتی عاشقت شدم●♪♫

فقط حالموُ بدتر کردم!●♪♫
آخه با هر کی به غیر از من؛ حالت خوبه…●♪♫
یعنی چی؟!●♪♫
فردای خودت چی میشه؟ حالا امروزِ من، هیچی…●♪♫
بهتر میشه؛ حتماً بعد از تو، دنیای من…●♪♫
اما تو مجبور میشی آخر یه روز؛ پس بگیری حرفاتوُ●♪♫

تنظیم قطعه : میلاد هاشمی
انقده دور شدی و مغرور شدی؛ که دیگه کور شدی عشقموُ نمی بینی●♪♫
تو که میری با خیالِ راحت؛ ولی سرنوشتموُ نمی بینی●♪♫
سنگ شدی! اهلِ جنگ… با همه یه رنگ شدی…●♪♫

میکس و مستر : محمد فلاحی
که باور کردم؛ که از وقتی عاشقت شدم●♪♫
فقط حالموُ بدتر کردم!●♪♫

خواننده : شادمهر عقیلی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شادمهر دور شدی

 

شما عزیزان می توانید نظر خودتون رو برای این موزیک فوق العاده از شادمهر عقیلی رو برای ما ثبت کنید.

در بخش نظرات هم می توانید سفارش موزیکی که مورد علاقه شماست و در اینترنت نایاب می باشد رو به ما بدهید تا اون رو برای شما در روی سایت قرار بدیم .

سایت توپترین ها همیشه در تلاش است که توپترین موزیک های قدیمی و جدید از همه خواننده ها رو برای شما همراهان عزیز بر روی سایت خود قرار دهد.

 

منبع :http://toooptarinha.ir/enghade-door-shoodi-ke-maghroor-shodi/