پرسپولیس اولین باخت این فصل را در اراک تجربه کرد ، جایی که سال گذشته هم مغلوب شده بود . یحیی گل محمدی از همه هواداران عذر خواهی کرد و خودش هم تاکیید داشت که بازی ما کیفیت بالایی نداشت و تصمیم داریم از بازی های بعد با کیفیت تر بازی کنیم ، در ادامه همراه ما باشید تا با همه جزئیات خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینویم را شرح دهیم .

دیروز در تاریخ 10 آذر سال 1400 از ساعت 16 بازی بین دو تیم پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش این دو تیم خوب در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک تمام شد .

این بازی هم بدون تماشاگر برگزار شد

قبل از هر چیزی نگاهی به ترکیب هر دو تیم داشته باشیم 

 

ترکیب تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم

حامد لک
 سید جلال حسینی
فرشاد فرجی
سیامک نعمتی(۸۷-علیرضا ابراهیمی)
 وحید امیری
 رضا اسدی
 میلاد سرلک
مهدی ترابی(۸۸-مهدی شیری)
احسان پهلوان(۶۹- رضا دهقانی)
مهدی عبدی(۴۵- سعید آقایی)

عیسی آل کثیر(۴۵- حامد پاکدل)


سرمربی: یحیی گل محمدی

 

ترکیب تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس

حسین پورحمیدی
 رامتین سلیمان‌زاده
 وحید محمدزاده
میلاد فخرالدینی
 پوریا آریاکیا
 مصطفی احمدی
محمود قاید رحمتی(۵۰-امیرنوری)
اسماعیل شریفات(۸۱-علی فاتح)
محمد علی نژاد(۹۰-میثم مجیدی)
علیرضا نقی زاده(۹۰-سجاد آقایی) 
نیما درودی


سرمربی: رسول خطیبی

 

خلاصه بازی

بازی که پرسپولیس از خود نشان داد ، به هیچ عنوان قابل مقایسه با پرسپولیس این چند سال اخیر نبود ، در واقع بازیکنان این تیم نه تمرکز بالایی نداشتند و نه خلق موقعیت آنچنانی ایجاد کردند .

 

تک گل این بازی در دقیقه 65 توسط علیرضا نقی زاده وارد دروازه پرسپولیس شده ، اراکی ها توانستند از فضای خالی و موقعیت ایجاد شده به خوبی استفاده کنند و در دروازه حامد لک را باز کنند تا پرسپولیس باز هم حریف آلومینیوم در اراک نشود .

 

پرسپولیس در این بازی امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی نداشت ، و به جای عالیشاه پهلوان در این بازی فیکس بازی کرد و این اولین بازی فیکس پهوان در این فصل است .

 

بهترین بازیکن زمین زننده گل

علیرضا نقی زاده که تک گل این بازی را هم به ثمر رساند در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد ، وی با تلاش فراوان و بازی زیبا این عنوان را به دست آورد.