رضا بهرام خواننده محبوب کشور که در سبک موسیقی تلفیقی فعالیت می کند و جدیدا در دنیای موسیقی به شهرت بالایی دست یافته است.

رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.

زندگی نامه رضا بهرام

وی متولد یزد بوده و اکنون در تهران زندگی می کند.

سبک دلنشین تلفیقی و صدای خاص رضا بهرام باعث شهرت او شده است .

رضا که از قدیم علاقه زیادی به موسیقی داشت باعث شد تا به دنبال یادگیری اصول این حرفه برود و سرانجام موفق به فعالیت هنری در این عرصه کرده است.

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام

وی در اینستاگرام خودش شروع به اجرای زنده کرده است که این بسیار فوق العاده بوده و اهل فن را به حیرت درآورده است.که این نشان دهنده مهارت بالای این خواننده محبوب می باشد.

رضا بهرام با آهنگ از عشق بگو معروف شد و توانست مخاطب خودش را در دنیای موسیقی پیدا کند.

یکی دیگر از ترانه هایی که باعث رشد و پیشرفت وی شده است آهنگ مو به مو ( تیتراژ پایانی سریال خانگی ممنوعه )  است  که در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

آهنگ گل عشق هم که کار جدید او می باشد واقعا یکی از موزیک های زیبای سبک تلفیقی است که واقعا روح آدمی را به وجد می آورد. 

به دلیل اینکه وی تازه در عرصه موسیقی کشور شناخته شده . هنوز اطلاعات دقیقی از بیوگرافی رضا بهرام در دسترس عموم قرار نگرفته است.

اما با وجود تازه کار بودنش در دنیای موسیقی بشدت دل هواداران خود را به دست آورده و مردم مجذوب صدای فوق العاده وی شده اند.

 

متن آهنگ گل عشق رضا بهرام

در پی چشمت
شهر به شهر
خانه به خانه
شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من
این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده
کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

 

متن آهنگ شب های بعد از تو رضا بهرام

لعنت به شب های بعد از تو
به دردی که ماند از تو به دادم نمیرسی
رفتی آواره شد خانه
ماندم غریبانه لعنت به بی کسی
قلب من این چنین آسان نمی لرزید عشقت اما به غم هایش نمی ارزید
دنیا را بردی همراهت به نابودی دنیا غم شد مگر تو چند نفر بودی
من همانم که دل از دنیا بریدم با غمت آتش به باران میکشیدم هر چه خواستی خواستم عشقی ندیدم
خاطراتم را چرا یادت نمانده غصه ها من را به پایانم رسانده بی وفا مهر و وفا یادت نمانده
قلب من این چنین آسان نمی لرزید عشقت اما به غم هایش نمی ارزید
دنیا را بردی همراهت به نابودی دنیا غم شد مگر تو چند نفر بودی

 

متن آهنگ آتش رضا بهرام

من پریشان شده ی
موی پریشان توام
کفر اگر نیست بگویم
که مسلمان توام
من گرفتار تو و موی سیاه تو شدم
من سرکش به خدا رام و به راه تو شدم
وای من هر نفست معجزه ای تازه کنم عشق آمد که مرا با تو هم اندازه کند
من که آتش شده ام به که تو دریا داری بی سبب نیست که در ساحل من جا داری
ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای
لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای
من که آتش شده ام به که تو دریا داری بی سبب نیست که در ساحل من جا داری
ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

 

متن آهنگ آرامشی دارم رضا بهرام

تو مرا از دست دادی ای دوست
من که زندگی دارم ای دوست
هرچه از عشقت کنارم ماند
به خودت میسپارم ای دوست
بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد
در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر
آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم
آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم
نه نداری ارزش ماندن کنارم را نداری هیچ نشانی تو از عاشق ها نداری
نه نداری تو دگر در قلب من جا نداری ...
بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد
در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر
آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم
آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

 

متن آهنگ مو به مو رضا بهرام

مو به مو قدم قدم به زلفه تو قسم قسم رسیده عشقه تو به جانِ من
به یاد تو نفس نفس بریده ام از این قفس زندان است جهانِ من

عشقت چرا تاوان من شد رفتی غمت پایان من شد
از هر گناهی توبه کردم چشمان تو ایمانِ من شد

تو را چون جانِ خود میدانمت تو را چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم
مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبلِ از تو من عاشق نبودم

تو آمدی با هر نگاه مرا گرفتارم کنی این قرارمان نبود از عشق بیزارم کنی
به یاد تو من بیقرارم ای وای هنوز چشم انتظارم

تو را چون جانِ خود میدانمت تو را چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم
مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبلِ از تو من عاشق نبودم

 

دانلود همه آهنگ های رضا بهرام