به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، جدید‌ترین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی است که به زودی منتشر خواهد شد.

این سریال پر بازیگر در ژانر اجتماعی و اکشن است و در خلاصه داستان اولیه آن آمده است: «۵ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سر آغاز رفاقت بین آن‌ها ست، فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجرا‌های غیر قابل پیش بینی را رقم می‌زنند.

 

بعد از به پایان رسیدن چند سریال نمایش خانگی حالا نوبت به چند سریال جدید رسیده است که جایگزین آن‌ها شوند. کرگدن سریال پر بازیگری است که اکثر آن‌ها را بازیگران تئاتری تشکیل می‌دهند که البته این روز‌ها اتفاق مرسومی در سینما و تلوزیون ایران است!

کیارش اسدی زاده: کارگردان


این دومین فعالیت کیارش اسدی زاده در شبکه‌ی نمایش خانگی است که پیش از این در سریال هشتگ خاله سوسکه به عنوان مشاور کارگردان در کنار محمد مسلمی بود. اسدی زاده نویسنده، کارگردان و تدوین گر است که ساخت فیلم‌های سینمایی گس (۱۳۹۱) و شکاف (۱۳۹۳) را در کارنامه‌ی خود دارد و همچنین در آخرین اثر سینمایی اش «موج اف ام، ردیف ۴۸» که هنوز به اکران نرسیده است نیز از کستی مشابه بازیگران کرگدن استفاده کرده است.

مهرداد کوروش نیا و علی اصغری: نویسنده


فیلمنامه کرگدن به قلم مشترک مهرداد کوروش نیا و علی اصغری نوشته شده است. کوروش نیا کارگردان و نویسنده‌ی با سابقه‌ی تئاتر، پیش از این آثاری، چون آخرین نامه (۱۳۹۵، ۱۳۹۳، ۱۳۸۹)، قرار (۱۳۹۴)، مونس (۱۳۹۴) و کابوس یک رویا (۱۳۸۹، ۱۳۸۲) را روی صحنه‌ی تئاتر برده است.

علی اصغری نیز پیش از این نویسندگی آثاری، چون فیلم سینمایی دهلیز، آب نبات چوبی و فصل فراموش فریبا را نیز به عهده داشته است. کرگدن دومین همکاری ایت تیم نویسندگی است که پیش‌تر نویسندگی سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پور کیان را نیز مشترکا انجام داده بودند و با استقبال مخاطبین نیز مواجه شدند.

 

دانلود سریال مانکن